משרד בבינמינה

משרדים להשכרה

אם יש לכם עסק קיים או עסק חדש והחלטתם שהגיע הזמן לעזוב את פינת המחשב בבית ולעבור לעבוד ממשרד. מכל סיבה שהיא אופי העבודה השתנה, היקף העבודה גדל ואתם זקוקים לעובד נוסף, או אולי אתם רוצים להזמין לקוחות אליכם למשרד ולא לשבת בבית קפה?

תהא הסיבה אשר תהא – לפני ששכורים משרד בבנימינה או בכל מקום אחר, יש כמה דברים שכדאי שתדעו. או מורה נבוכים שיסייע לכם לבחור את המשרד במתאים ביותר עבורכם. מתחילים כמובן, ברשימת מכולת שהיא רשימת הצרכים שלכם מהמשרד. מה חשוב שיהיה במשרד, למה הוא משמש וכדומה. בהתאם לרשימה תדעו לכוון את עצמכם למיקום ולגודל המשרד.  חשוב לקחת בחשבון צרכים משתנים בעתיד.

 

תקציב

מה התקציב שעומד לרשותכם? בהתאם לתקציב יהיה לכם קל יותר לכוון את המשרדים שמתאימים לכם, הן מבחינת מיקום והן מבחינת הגודל. קחו בחשבון כי השכרת משרד היא הוצאה גדולה גם אם מדובר במשרד קטן, יש לקחת בחשבון גם הוצאות נלוות להשכרה כגון חשבונות ארנונה, חשמל ומים, וכן תשלומי תחזוקה של המבנה.

 

 

מיקום

מה חשוב לכם במשרד שיהיה טבול בירוק, שיהיה קרוב למרכז מסחרי או נגישות נוחה וקרובה לתחבורה? למעשה המיקום הוא פרמטר חשוב ביותר בבחירת משרד, והוא משפיע על פרמטרים רבים: נגישות, מצב חניה וכמובן – מחיר.

כמובן שחשוב שתמצאו משרד שאליו יהיה לכם קל להגיע. כמה זמן אתם מוכנים לבלות על הכביש? מה המרחק המקסימלי שתרצו שהמשרד יהיה מביתכם?

אם אתם מתכוונים להגיע אל המשרד ברכב, תוודאו שיש חניה מסודרת. אם אתם מתכוונים להגיע אל המשרד בתחבורה ציבורית, הרי שתצטרכו למצוא משרד הממוקם באזור נגיש מבחינת תחבורה ציבורית. אם יש לקוחות המגיעים למשרד באופן קבוע חשוב לתת את הדעת על כך ולבחור מקום שיאפשר להם להגיע בקלות ולהחנות בקלות.

 

גודל המשרד

מהו גודל המשרד, כיצד מחולקים בו החללים, ועל אילו צרכים הוא נותן כל השאלות הללו הם בהתאם  לצרכים שלכם לפני שאתם שוכרים את המשרד – בדקו האם אתם זקוקים לחדר ישיבות? האם סביבת עבודה משותפת באה החשבון או שתצטרכו חללי עבודה פרטיים? האם אתם זקוקים לפינת המתנה?

 

רגע לפני שחותמים על חוזה שכירות משרד בבנימינה כדאי לשבת ולתכנן היטב את העתיד הקרוב ואם אפשר גם את העתיד היותר רחוק – האם אתם צופים גדילה של החברה? האם אתם צופים התייעלות ומעבר לעבודה מהבית, לפחות לחלק מהעובדים או לחלק מימי העבודה? האם יש סיכוי שתתחילו לקבל לקוחות, דבר שאינכם עושים כיום, או ההיפך – להנגיש את השירותים שלכם באופן דיגיטלי ולהפסיק לקבל קהל?

חזות הבניין

המסר שאותו תרצו לשדר ללקוחות שלכם ישפיע על בחירת סוג המבנה. האם הבניין נמצא בתוך פארק תעשייה גדול ומפותח או באזור טבול בירוק? ואולי זהו בניין משרדים חדש ויוקרתי, או מבנה עצמאי באזור שקט יותר? חזות הבניין וסביבתו הם פרמטרים חשובים בבחירת משרד.

 

שירותים נלויים

אם אתם מעוניינים בהשכרת משרד בבנימינה במבנה משרדים יש לקחת בחשבון שיש גם

תחזוקת המבנה? וחשוב שתבדקו מראש מה כוללת תחזוקת המבנה ואם אכן המבנה נקי ומסודר ונעים לשהות בו, בדקו האם האשפה מפונה באופן מסודר והבניין עובר ניקיון ותחזוקה שוטפים וכדומה.

בחירת המבנה תלויה במסר שאתם רוצים לההלעביר ללקוחות שלכם, לכן אם אתם עובדים במשרד לבד, או עם שותף או מעסיקים עובד אחד או שניים, ייתכן שלא תרצו לשלם סכום גבוה על תחזוקה, ותסתפקו בבניין פשוט, שתשלומי התחזוקה נמוכים יותר , אבל אם אתם רוצים למשוך לקוחות פוטנציאליים ולתת תחושה רצינית ללקוחות הקיימים וכן לעובדים שלכם, תצטרכו לשכור משרד שסביבתו מתוחזקת היטב.

לסיכום

בעת חיפוש משרד להשכרה בבנימינה או במקום אחר, חשוב לבחור משרד שנותן לכם את המענים האידיאליים מבחינת מיקום, מצב החניה ונגישות, גודל המשרד ועוד, וכן לתכנן את הצרכים של העסק בשנים הקרובות,  כל זאת על מנת שהמשרד שאתם שוכרים היום יצליח לשרת אתכם לפרק זמן ממושך.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *