דיסק און קי


הדיסק און קי הוא המצאה ישראלית, הוא אחד המתנות המבוקשות בקרב עסקים רבים כחלוקה של מתנות לכנסים או כמוצר פרסומי לעסק.

הדיסק און קי הופעי בשנת 2005 ומיד כבש את השוק בתחום הזיכרון הנייד. בתחילה נפח הזכרון כלל 32 נגה בייט ומחירו היה גבוה, אך עם השנים גדל נפח הזיכרון והוא נעשה למוצר זמין ונוח. כיום נפח הזיכרון של הדיסק און קי יכול להגיע עד 32 ג'יגה. אך כיום הדרישה היא בעיקר לזיכרון של 4 או 8 ג'יגה.

היתרון של דיסק און קי כמוצר פרסומי הוא מחירו הנמוך והתועלת שיש בו. דיסק און קי מגיע בשלל צורות וצבעים שהצורה המועדפת היא של כרטיס אשראי או בצורת מפתח. עם זאת חיפוש יעלה בידיכם למצוא בכל צורה החל ממיקי מאוס, מכונית, בצורת גלידה ועוד כיד הדמיון. ניתן למצוא דיסק און קי ארוז באריזה מיוחדת במתכת או בצפוי עור.

על הדיסק און קי ניתן להדפיס את לוגו החברה יחד עם פרטי התקשרות שהופך את הדיסק און קי למוצר פרסומי. ניתן לחלוט על החלק החיצוני ולהעלות קבצים על הדיסק און קי כגון קטלוג מקצועי, חומר לכנס וכדומה. פרסום נוסף שניתן לעשות על הדיסק און קי הוא מסר קופץ הנקרא "POP UP". הכנסת הדיסק למחשב יקפיץ מסר פרסומי שתשתלו על הקבצים. ניתן להכניס מצגת של המוצר, רשימת מוצרים או כל נושא פרסומי אחר. אפשרות נוספת היא להעלות קובץ שרק לחיצה עליו יפתח את הקובץ. ניתן למנוע מחיקה של קבצים אלו, כך שכל פעם שהלקוח יחבר את הדיסק און קי יעלה המסר הפרסומי שלכם.

מה חשוב לדעת לפני בחירה של דיסק און קי
אין ספק שלצורה של הדיסק און קי שתבחרו או הצבע חשוב להעברת המסר הפרסומי, אך מעבר לכך חשוב לדעת מספר נושאים:

דיסק און קי מגיע במספר וראסיות, וורסיה 1, וורסיה 2 או וורסיה 3 . מומלץ לבחור וורסיה 2, מאחר שוורסיה מספר 1 איטית מדי וורסיה מספר 3 יקרה מאוד ולא נחוצה למשתמש.

בדקו מי היצרן של הדיסק און קי. יצור בסין הוא זול יותר אך חשוב לבדוק מהו הנפח האמיתי השימוש. האיכות של הזיכרון הפנימי נמדד בדרגות טיב: GRADE C ,GRADE B ,GRADE A .

חשוב לדרוש זיכרון פנימי של יצרן מוכר כגון קינגסטון, טושיבה, מיקרון וכדומה.

חשוב לבדוק פיזית את המוצר לפני שסוגרים עסקה, העלו קבצים לדוגמה על מנת לבחון את הזיכרון של הדיסק און קי. ובבדקו את מהירות עליית הקצבים, כל מהירות מעל 5 מגה בייט יחשב כמהירות סבירה.